NAJČEŠĆA PITANJA

Da li mogu zameniti ili vratiti artikl koji sam dobio a dobiti nazat svoj novac?
Da možete naravno.

Kako vas mogu kontaktirati?
Sve informacije kako da stupite u kontakt sa nama možete dobiti OVDE

Šta je potrebno ukoliko želim da moja porudžbina bude isporučena na adresu različitu od one koju sam naveo u korisničkom nalogu?
Nakon što ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, sistem Vam nudi opciju da unesete drugu adresu za isporuku Vaše porudžbine.

Upravljanje korisničkim nalogom

Ne mogu da se setim svoje lozinke. Šta je potrebno da uradim?
Ukoliko ste zaboravili lozinku, molimo koristite opciju za obnovu zaboravljene lozinke, koja se nalazi na stranici za prijavljivanje.

Kako mogu da promenim podatke svog naloga?
Da biste promenili podatke svog korisničkog naloga, molimo prijavite se i koristite opciju Ažurirajte nalog, koja se nalazi u odeljku Moj nalog.

Da li mogu da promenim svoju porudžbinu nakon što sam je zaključio?
Ukoliko želite da promenite porudžbinu, molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu. Molimo navedite šifru porudžbine koju možete pronaći u odeljku za Praćenje porudžbine.

Želeo bih da kupim proizvod koga nema na zalihama. Šta treba da uradim?
Za više informacija o dostupnosti proizvoda, molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu, zvaničnu facebook stranicu ili naš kontakt telefon +381 65 4444 375

Želeo bih da primam dodatne informacije koje se ne mogu naći na sajtu. Šta treba da uradim?
U ovom slučaju molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu ili putem telefona 381 65 4444 375