REKLAMACIJA ROBE

Poštovani potrošači, kupljenu našu robu koja nije saobrazna možete reklamirati na našoj internet stranici www.sfonlineshop.rs putem mail-a info@sfonlineshop.rs ili telefona  065 4444 375.

Navedenu reklamaciju možete podneti uz račun o kupovini.Vaša reklamacija biće zavedena u knjizi primljenih reklamacija koju vodimo za našu internet prodaju.

O prijemu reklamacije bićete blagovremeno obavešteni pod kojim je brojem zavedana Vaša reklamacija.

Po prijemu reklamacionog zahteva bićete bez odlaganja , a u roku od 8 dana obavešteni u pisanom ili elektronskom obliku , o odluci o relamaciji.Ukoliko Vaša reklamacija bude prihvaćena ista će se rešiti u roku od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije u skladu sa odlukom i predlogom navedenim u odluci reklmacije.

Ukoliko prihvaćenu reklamaciju iz objektivnih razloga ne možemo sprovesti u roku koji je dogovoren, obavestićemo Vas o prouženju roka iz razloga što nam je potrebna Vaša saglasnost radi produženja istog.

Nemogućnost da dostavite ambalažu robe, ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje i otklanjanja nesaobraznosti reklamirane robe.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte putem mail-a info@sfonlineshop.rs ili telefona 065 4444 375.

Obrazac za reklamaciju mozete preuzeti ovde.

Izvod iz zakona o zaštiti potrošača ovde

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija